TNS Sifo rekryterar konsult från Demoskop

Peter Bryngelson börjar på TNS Sifo som rådgivande och affärsansvarig konsult och lämnar därmed Demoskop efter åtta framgångsrika år.

- Jag har trivts jättebra på Demoskop i min roll som ansvarig för varumärkes- och kommunikationsområdet, säger Peter Bryngelson.

Min passion är strategiska varumärkesfrågor. TNS Sifo har kommit väldigt långt med NeedScope-konceptet och har ett affärsområde med varumärkeskonsulter, The Core Company, som jobbar i team med insiktskonsulterna i kundprojekten. - Så när den här möjligheten dök upp kunde jag inte tacka nej, och jag har ett förflutet på Sifo sedan innan sammanslagningen med TNS, så helt nytt blir det inte, fortsätter han.

- Peter kommer att bidra med mycket inom varumärkesområdet men också inom andra områden, säger Alexander Sovré, affärsområdeschef på TNS Sifo. -  Peter har lång erfarenhet av arbete med erkänt krävande kunder. Peter börjar på TNS Sifo i maj.

För mer information vänligen kontakta:
Alexander Sovré - Affärsområdeschef TNS Sifo
070-752 07 35

TNS Sifo tar pulsen på allt från mediebild och allmänhet till medarbetare och kundens kund – allt för att våra kunder bättre ska kunna förstå sina målgrupper och möta dem på deras planhalva. Vi gör det genom att följa upp och mäta rätt saker och presenterar beslutsunderlag som gör det lättare för kunden att prioritera sina insatser. I det långa loppet bidrar vi till att verksamheter och varumärken mår så bra som möjligt.