Välgörenhetsgåvan tecknar avtal med presentkortsjätte

Report this content

Goyada AB har nyligen öppnat Presentkortgallerian, en e-butik med bara presentkort som riktar sig både till företag och privatpersoner. Från och med den andra december går att beställa Karmakontots Gåvokort tankat med välgörande ändamål från Presentkortgallerian.se. Det speciella med Gåvokorten är att gåvomottagaren själv bestämmer ändamål för det tankade beloppet.

Föreningen som inte har ett kommersiellt vinstintresse är nystartad för i år med syftet att öka handlingskraften och engagemanget till föreningslivet. Dem som står bakom Karmakontot är två småbarnsföräldrar som vill satsa på en värld som vi vill ska gå i arv till kommande generationer.

- Vi ser en framtid där det är självklart att bidra utifrån sin förmåga och vi vill göra det både roligare och mer givande att bidra så att givandet blir attraktivt för fler. Nu samlar vi goda ändamål för alla smaker, även den som traditionellt inte intresserar sig för välgörenhet kan hitta något, exempelvis föreningen Kriminellas Revansch i Samhället. Säger Erika Brandt, grundare och verksamhetschef.

Varken Presentkortgallerian.se eller Goyada har inte tidigare haft en kategori för välgörenhet men nu tillgodoser man efterfrågan med Karmakontots Gåvokort.

Vill du få kontakt med Karmakontot angående samarbeten maila Erika Brandt på erika@mittkarmakonto.se

Är du intresserad av Presentkortgallerians produkter maila Anna Svärd på anna.svard@goyada.com

Om Karmakontot

På www.mittkarmakonto.se kan du köpa gåvokort för valörer från 100 kr och uppåt.

Karmakontot är en ideell förening som är politiskt och religiöst obunden. Det är ingen vinstdrivande organisation utan alla pengar går till hållbar utveckling.

Webbyrån Beet har skräddarsytt webbsidan med webbshop och inloggningsfunktion där den som donerat kan dela sina bidrag i sociala medier.

www.mittkarmakonto.se

Kontakt

Vill du ha kontakt med Karmakontot gällande innehållet på hemsidan, vänligen kontakta Pernilla Larsson på pernilla@mittkarmakonto.se

För mer information om Karmakontot:

Facebook: https://www.facebook.com/mittkarmakonto

Instagram: mittkarmakonto

Twitter: KARMAkontot

Hemsida: www.mittkarmakonto.se

Hashtagga #mittkarmakonto

Bilder för nedladdning: www.mittkarmakonto.se

Karmakontot vill synliggöra välgörandet i 360 grader

Taggar: