Industriförvaltnings AB Kinnevik meddelar härmed att följande firmor är Market Makers för Kinnevik på Nasdaq National Ma

PRESSMEDDELANDE Stockholm, New York, - 17 mars 2000 - Industriförvaltnings AB Kinnevik ("Kinnevik") meddelar härmed att följande firmor är Market Makers för Kinnevik på Nasdaq National Market System ("Nasdaq") i New York. * ABN AMRO Inc. * Arnhold & S. Bleichroeder * Hagströmer & Qviberg Inc. * Goldman Sachs & Co. Kinnevik handlas på Nasdaq-börsen under symbolerna KVIKA och KVIKB. Förutom på Nasdaq handlas Kinnevik-aktien dessutom på Stockholms Fondbörs A-lista under symbolerna KINVA och KINVB. Stockholm den 17 mars 2000 INDUSTRIFÖRVALTNINGS AB KINNEVIK För ytterligare information: Vigo Carlund 08-562 000 00 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/17/20000317BIT00700/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/17/20000317BIT00700/bit0002.pdf