Anmälan till TechDays är öppen

Den 21-22 oktober arrangeras TechDays - Microsofts största konferens, för sjätte gången i Sverige.  Konferensen samlar ett hundratal talare och ett femtiotal utställande företag under två dagar på Kistamässan. Nu släpps biljetterna till höstens konferens med tema Future Decoded.

TechDays är Microsofts största konferens i Sverige för alla IT tekniker, utvecklare, arkitekter och IT-beslutsfattare. Ett hundratal talare och sessioner och ett femtiotal utställande företag ger deltagarna det senaste inom IT under två mycket intensiva dagar. Temat för årets konferens är Future Decoded – som innebär att vi tillsammans fokuserar på teknikens roll i hur vi utvecklar och driver vårt samhälle.

- Vi ser verkligen fram emot att träffa alla utvecklare och it-proffs på årets TechDays. Tillsammans med deltagarna vill vi diskutera allt spännande som händer här på Microsoft och resonera kring hur vi bäst utvecklar framtiden tillsammans, säger Sara Kullgren, Direktör för Developer Experience på Microsoft .

För biljetter och mer information om TechDays, besök www.techdays.se

För ytterligare information om Microsoft TechDays, kontakta:

Pernilla Åbrink, projektledare, 08-506 650 00, pernilla.abrink@easyfairs.com

Om Easyfairs
Easyfairs är en del av Artexis Easyfairs Group, ett av Europas ledande mässbolag, som arrangerar 125 evenemang i 16 länder och driver 8 anläggningar i Benelux-länderna och Skandinavien. Artexis Easyfairs har två affärsområden som drivs under två varumärken, Artexis som äger och driver mässanläggningarna, Kistamässan och Malmömässan och mässarrangören Easyfairs, som genomför över 50 egna mässor årligen i Sverige. På Easyfairs mässor får du möjligheten att besöka framtiden. Läs mer om Easyfairs .