Pressinformation via e-mail

Vi är glada att kunna presentera en affär för ett av KMTs företag som förväntas få stor betydelse för framtiden. Följande pressmeddelande får fritt användas av er redaktion. För ytterligare information kontakta: Björn Kumlin, VD Karolin Machine Tool AB Tel: 0910-71 10 30 / 070-587 26 60 eller via e-mail: bjorn.kumlin@kmt.se Olle Karlsson, divisionschef Pullmax Ursviken AB, Skellefteå Tel: 0910- 516 00/ 070-315 73 52 eller via e-mail: olle.karlsson@kmt.se Vill du i fortsättningen få pressinformation från KMT via e- mail? Fyll i lämplig adress nedan och faxa in till tel: 0910-71 10 39 eller skicka ett mail till: kok.kjellberg@kmt.se. Med vänliga hälsningar Karl-Ola Kjellberg Koncerncontroller Ja tack, vi vill ha pressinformation via e-mail: Företag/tidning/redaktion: Namn: E-mailadress: Karolin Machine Tool (KMT) marknadsför, utvecklar, och tillverkar avancerade produktionsmaskiner och systemlösningar för verktygsindustrin inom segmenten Rörformning, Plåtbearbetning och Precisionsslipning. KMT är noterad på OM Stockholmsbörsens O-lista. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/13/20000313BIT00310/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/13/20000313BIT00310/bit0002.pdf