Know IT bjuder in till analytiker- och pressträff

Med anledning av offentliggörandet av Know IT:s delårsrapport för januari - juni 2010 bjuder företaget in till analytiker- och pressträff fredagen den 16 juli kl. 09.30 på företagets kontor, Klarabergsgatan 60, 4tr, Stockholm.

Know IT:s koncernchef Anders Nilsson presenterar Know IT:s delårsrapport för perioden januari – juni 2010. Efter presentationen är Anders Nilsson och Know IT:s ekonomichef Anders Nordh tillgängliga för frågor.

Delårsrapporten kommer att offentliggöras kl. 08.30 den 16 juli 2010.

Anmälan till Know IT AB (publ), Patrik Syrén, tel 08-700 66 00 eller e-post: patrik.syren@knowit.se senast onsdagen den 14 juli 2010.

Välkommen!

Patrik Syrén , informationschef, Know IT AB, 08-700 66 00 eller 0730-74 66 30

Know IT AB (publ) är ett IT-konsultbolag som bidrar till företags och organisationers framgångar genom att utveckla och ta långsiktigt ansvar för värdeskapande processer, funktioner och IT-lösningar. Verksamheten omfattar tjänster inom verksamhetsutveckling, systemutveckling och applikationsförvaltning. Know IT etablerades 1990 och har idag cirka 1450 medarbetare representerade på 23 orter i Sverige och på fem i Norge samt en vardera i Estland, Finland, Kina, Ryssland och USA. Know IT AB (publ) är noterat på den Nordiska Börsen i Stockholm. För mer information om Know IT, besök gärna www.knowit.se .

Taggar: