Know IT bjuder in till analytiker- och pressträff

Know IT bjuder in till analytiker- och pressträff Med anledning av offentliggörandet av delårsrapport januari-juni 2002 bjuder Know IT in till analytiker- och pressträff fredagen den 12 juli kl 08:30 på företagets kontor, Kungsgatan 72, 4tr, Stockholm. Koncernchef Ingrid Engström presenterar Know IT:s delårsrapport för perioden januari - juni 2002. Efter presentationen finns Ingrid Engström tillgänglig för frågor. Know IT bjuder på smörgås och dryck. Anmälan till Know IT AB (publ), Patrik Syrén, tel 08-700 66 00 email: patrik.syren@knowit.se senast onsdagen den 10 juli 2002. Välkommen! Know IT AB (publ) är ett konsultföretag som fokuserar på spetsteknik för digitala affärer. Med teknisk spetskompetens erbjuder vi våra uppdragsgivare affärsnytta och konkurrenskraft. Verksamheten omfattar allt från uppbyggnaden av komplexa databaser till kommunikationssystem som integrerar olika kanaler och information. Sedan starten 1990 har Know IT vuxit till ca 300 medarbetare som finns representerade på tiotal orter i Sverige. Know IT AB (publ) är noterat på OM Stockholmsbörsens O- lista. För mer information om Know IT besök gärna www.knowit.se För mer information kontakta: Patrik Syrén, informationsdirektör Know IT AB (publ), 08-700 66 00 eller 0730-74 66 30 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/05/20020705BIT00230/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/05/20020705BIT00230/wkr0002.pdf