Know IT inbjuder till analytiker- och pressträff

Know IT inbjuder till analytiker- och pressträff Know IT inbjuder till analytiker- och pressträff tisdagen den 6 mars kl 17.00 på Scandic Hotel Anglais, Humlegårdsgatan 23, Stockholm, konferensrum Bankett A, 1 tr. Koncernchef Ingrid Engström och ekonomidirektör Claes Silfverstolpe presenterar Know IT:s delårsrapport, maj - januari 2000/2001 och koncernens verksamhet. Efter presentationen finns Ingrid Engström och Claes Silfverstolpe tillgängliga för frågor. Know IT bjuder på smörgås och dryck. Anmälan till Know IT AB (publ), Barbro Carlsson, tel 08-58 76 81 15 eller email: barbro.carlsson@knowit.se, senast måndagen den 5 mars. Välkommen! ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/26/20010226BIT00710/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/26/20010226BIT00710/bit0002.pdf