Telia har tecknat ramavtal med Know IT

Telia har tecknat ramavtal med Know IT Telia har valt att teckna ramavtal med Know IT avseende IT-tjänster till samtliga Telia-bolag. Ramavtalet med Telia innebär att Know IT är kvalificerad att leverera konsulttjänster inom IT-området, bland annat projektledning, verksamhetsutveckling, verksamhetsutredning, systemutveckling och genomförande. Telekomsektorn är en av Know IT:s prioriterade marknadssegment. Know IT är en av flera leverantörer som tecknat ramavtal med Telia. Know IT AB (publ) är ett konsultföretag som fokuserar på spetsteknik för digitala affärer. Med teknisk spetskompetens erbjuder vi våra uppdragsgivare affärsnytta och konkurrenskraft. Verksamheten omfattar allt från uppbyggnaden av komplexa databaser till kommunikationssystem som integrerar olika kanaler och information. Sedan starten 1990 har Know IT vuxit till ca 350 medarbetare som finns representerade på tiotal orter i Sverige. Know IT AB (publ) är noterat på OM Stockholmsbörsens O- lista. För mer information om Know IT besök gärna www.knowit.se För mer information kontakta: Patrik Syrén, informationsdirektör Know IT AB (publ), 08-700 66 00 eller 0730-74 66 30 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/20/20011220BIT01560/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/20/20011220BIT01560/bit0001.pdf