8,5 miljoner i potten vid jackpottdragning i Erikslund Shopping Center

Imorgon bjuds det på spänning i Erikslund Shopping Center när en lycklig vinnare har chans på Kombilotteriets rekordhöga jackpott på 8,5 miljoner kronor. Dessutom blir det fartfylld underhållning med Lill-Babs och Linda Rapp.

Varje kvartal anordnas Kombilotteriets jackpottdragning någonstans i Sverige och denna gång har turen gått till Västerås. Det blir sång och underhållning av Lill-Babs, tävlingar med fina priser och en jackpottdragning med rekordhög jackpott. Vinnarens son är på plats för att snurra på hjulet för sin fars räkning och kan vinna upp till 8,5 miljoner kronor. Dessutom finns tio miljonvinnare och två bilvinnare på plats för att ta emot sina vinster.

Plats: Erikslund Shopping Center

Tid: 27 april kl. 12:00-14:30

Om Kombispel

Kombispel har bedrivit lotteriverksamhet sedan 1956. Idag arbetar bolaget inom flera olika verksamhetsområden i spelbranschen, där Kombilotteriet är vår mest framgångsrika produkt men som fått framgångsrika efterföljare i Drömreselotteriet och Motorlotteriet. I Kombispels spelportfölj finns även skraplotterna Femman och Glädjelotten och sedan 2012 har vi ett samlat produktsortiment på kombispel.se där vi även erbjuder bingo, Bonuschansen och minispel. Förmånstagare och ägare till Kombispel är Socialdemokratiska Arbetarepartiet (SAP) och Sveriges Socialdemokratiska Ungdomsförbund (SSU).