Jönköpingsbo vann 1 miljon i Motorlotteriet

Eva-Marie Nilsson från Jönköping är nybliven miljonär efter att ha kammat hem 1 miljon kronor i Motorlotteriet. På lördagen var hon på plats i Västerås för att ta emot prischecken. Totalt delades 11,75 miljoner kronor ut till elva miljonvinnare.

Under lördagseftermiddagen samlades elva nyblivna miljonärer på Kombispels jackpottkalas i Erikslund Shopping Center i Västerås för att ta del av festligheterna. Lill-Babs underhöll från scenen och stämningen var på topp. Eva-Marie Nilsson från Jönköping var där för att ta emot den efterlängtade prischecken på 1 miljon kronor.

– Jag blev själaglad när Motorlotteriets lotteriföreståndare ringde, sprang runt i huset och skrattade och grät om vartannat. Nu kan jag bjuda alla 38 inbjudna på barnbarnets dop! säger Eva-Marie Nilsson.

Om Motorlotteriet