Östermalsbo vann 1 miljon i Kombilotteriet

Maria Undén från Östermalm är nybliven miljonär efter att ha kammat hem 1 miljon kronor i Kombilotteriet. På lördagen var hon på plats i Västerås för att ta emot prischecken. Totalt delades 11,75 miljoner kronor ut till elva miljonvinnare.

Under lördagseftermiddagen samlades elva nyblivna miljonärer på Kombispels jackpottkalas i Erikslund Shopping Center i Västerås för att ta del av festligheterna. Lill-Babs underhöll från scenen och stämningen var på topp. Maria Undén från Östermalm var där för att ta emot den efterlängtade prischecken på 1 miljon kronor.

- Jag har alltid velat åka på safari, det ska vi göra nu! Till Tanzania eller Kenya, kommenterar nyblivna miljonären Maria Undén.

Varje kvartal lottar Kombilotteriet, Drömreselotteriet och Motorlotteriet ut tolv miljonvinster. Vinnarna samlas på Kombispelsjackpott kalas som anordnas runt om i landet under ledning av Linda Rapp, känd från radio och tv.