Umeåbo vann 1 miljon i Drömreselotteriet

Runa Sandström från Umeå är nybliven miljonär efter att ha kammat hem 1 miljon kronor i Drömreselotteriet . På lördagen var hon på plats i Västerås för att ta emot prischecken. Totalt delades 11,75 miljoner kronor ut till elva miljonvinnare.

Under lördagseftermiddagen samlades elva nyblivna miljonärer på Kombispels jackpottkalas i Erikslund Shopping Center i Västerås för att ta del av festligheterna. Lill-Babs underhöll från scenen och stämningen var på topp. Runa Sandström från Umeå var där för att ta emot den efterlängtade prischecken på 1 miljon kronor.

– Tänk, jag hade precis sagt upp lotten – och så gick jag och vann en miljon! Nu ska vi ut och resa, kommenterar Runa Sandström miljonvinsten.

Om Drömreselotteriet