Vallentunabo vann miljonvinst i Drömreselotteriet

Ann Sundqvist från Vallentuna har vunnit 1,1 miljon kronor i Drömreselotteriet. I fredags var hon i Stockholm för att snurra på jackpotthjulet. Trots att Ann hade chans att vinna tre miljoner kronor var hon nöjd med sin storvinst.

En gång i kvartalet är det jackpottdragning i Drömreselotteriet. En vinnare i lotteriet får komma till Stockholm för att snurra på jackpotthjulet. På fredagen var Ann Sundqvist från Vallentuna på plats för att delta i dragningen. Denna gång var Jackpotten uppe i tre miljoner kronor. Efter en spännande tillställning stod det klart att Ann skulle åka hem med en vinstcheck på 1,1 miljon kronor. Trots att hon hade chans att vinna tre miljoner kronor var hon mer än nöjd med sin storvinst.

– Jag är den lyckligaste människan som gått i ett par stövlar. Jag är så glad. Det här är den bästa dagen i mitt liv bortsett från bröllop, barn och barnbarns födelse, säger Ann Sundqvist.

Den nyblivna miljonären har redan planer för vinsten.

– Jag bestämde mig direkt för att ge lite pengar till mina tre barn. De kommer att få 50 000 kronor var att göra precis vad de vill för. Sedan hoppas jag kunna bjuda med hela familjen med barn, respektive och barnbarn på en fantastisk resa. Dessutom ska jag ta med min fantastiska man på en resa bara jag och han.

Drömreselotteriet utgör tillsammans med Kombilotteriet och Motorlotteriet ett av Sveriges största prenumerationslotterier. Varje månad lottas det ut fyra miljonvinster på en vinstplan som bygger på 225 000 lotter. Det gör Kombilotteriet till det prenumerationslotteri i Sverige där det är störst chans att bli miljonär.

Mobil: 0729 23 99 24, e-post: eric.widegren@kombispel.se

Kombilotteriet, Drömreselotteriet och Motorlotteriet är produkter från Kombispel och utgör tillsammans ett av Sveriges största prenumerationslotterier. Varje månad lottar vi ut fyra miljonvinster på en vinstplan som bygger på 225 000 lotter. Det gör oss till det prenumerationslotteri i Sverige som ger dig störst chans att bli miljonär! 2014 var omsättningen nästan 400 miljoner kronor. Lotteriet ägs av Socialdemokraterna och SSU.