Fler byråer ansluter till KOMM

På årets första styrelsemöte valdes tre nya medlemmar in i förbundet. De nya byråerna är: VOKED, Strays och Bellbird.

Byråerna representerar flera discipliner och är lokaliserade från Ängelholm till Stockholm. Fördelarna som ses med ett medlemskap är flera:

- Vi gillar samarbete och utbyte. Framför allt med våra kunder. Men gärna också med andra medlemmar i Sveriges Kommunikationsbyråer, som vi tror kan inspirera till bra diskussioner om trender, framtiden och den ständigt pågående branschglidningen, säger Anders Kempe, partner och vd på den nya medlemsbyrån Bellbird.

- Förutom många fördelar som att få råd och stöd samt ett ovärderligt bollplank ser vi fram emot att inspireras (och inspirera!) av många andra medlemsföretag i KOMM. Vi ser även fram emot att tillsammans kunna bidra och skapa bättre förutsättningar för branschen, skriver Linnea Nilsson, Account Director på Strays i en kommentar.

Linda Nilsson, tf vd, KOMM välkomnar de nya medlemmarna.
- Vi är glada och stolta över de nya medlemsbyråerna. Förbundet har en spännande och intensiv vår framför sig med fokus på medlemsfrågor som engagerar. Just nu med Effektprinciperna på turné runt om i landet.

För frågor, kontakta:
Linda Nilsson, tf VD, KOMM, linda@komm.se, tel + 46 707 57 25 63

Om KOMM
KOMM (Sveriges Kommunikationsbyråer) är en branschorganisation för alla typer av byråer inom kommunikation, såsom reklam, PR, design, event, DM, digital, media, mobil och action marketing. Vi inspirerar och utbildar våra medlemmar för att de ska kunna göra bättre affärer, både för sina uppdragsgivare och för sig själva. Dessutom arbetar vi med opinionsbildning för att öka kännedomen om kommunikationens betydelse för näringsliv och samhälle. Läs mer på www.komm.se