Inbjudan till pressträff

Inbjudan till pressträff Svenska Kommunalarbetareförbundet och Svenska Lantarbetareförbundet går samman till ett förbund den 1 januari 2002. För att manifestera samgåendet kommer Kommunal att tillsammans med forskare från Göteborgs universitet att utreda husdjurs påverkan på äldres livskvalitet och hälsa. Medverkande Ylva Thörn, ordförande för Kommunal Lennart Johansson, ordförande för Lantarbetarna Lokala företrädare för Kommunal och Lantarbetarna När: 30 december, klockan 11:00 Var: Personalrummet/verkstaden, Landeryds golfklubb, Linköping Mer information: Christer Thilén, frågor om samgåendet, 070-661 33 75 Håkan Lundstedt, frågor om pressträffen, 013-35 86 05, 070-562 92 98 Högupplösta bilder och Kommunals och Lantarbetarnas historia finns på: http://www.kommunal.se/pagang/pagang_samman/ ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/28/20011220BIT01940/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/28/20011220BIT01940/bit0002.pdf