Kommunal varslar Fenix Park AB

Fackförbundet Kommunal varslar företaget Fenix Park AB som ligger i Kristianstad. Varslet innebär övertidsblockad och blockad emot nyanställning. Skälet är att förhandlingar om kollektivavtal har strandat. Om inte parterna kommer överens träder varslet i kraft den 10 augusti.

För mer information kontakta: Lars-Göran Olsson, ombudsman Kommunal avdelning Skåne: 0708-21 30 77 Annica Jansson, ombudsman Kommunal förbundskontoret: 070-629 03 22 Pressmeddelande från Kommunal Pressjour 08 728 29 00

Press- och kommunikationschef David Samuelsson 08 728 28 05, 070 543 27 39 david.samuelsson@kommunal.se

Pressekreterare Linnea Bergnéhr 08 728 28 63, 070 209 16 90 linnea.bergnehr@kommunal.se

Pressekreterare Serkan Köse 08 728 29 76, 070 320 04 56 serkan.kose@kommunal.se