Ylva Thörn besöker Nyvångsskolan i Dalby

Ylva Thörn besöker Nyvångsskolan i Dalby Välkommen att delta vid Kommunals ordförande Ylva Thörns besök på Nyvångsskolan i Dalby onsdagen den 5 december. Kommunals medlemmar har dubbla intressen i skolan. Skolvaktmästare, städare och kökspersonal är medlemmar i Kommunal. Dessutom har många kommunalare barn i skolåldern. Nyvångsskolan har kommit mycket långt när det gäller elevdemokrati och det är bland annat därför som Ylva Thörn har valt att besöka den. Det är elevrådet som kommer att hälsa Ylva Thörn välkommen. När: 5 december klockan 11.00 - 14:30. Var: Nyvångsskolan i Dalby, Sandbyvägen 18. Program: Ca 11:00 Ankomst skolan, expeditionen 12:00 Skollunch och diskussioner med kökspersonalen 13:00 Träff med elevrådet Mer information: Inga-Lena Wallin, 08-728 30 35, 070-629 03 37 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/04/20011204BIT00320/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/04/20011204BIT00320/bit0001.pdf