KPMG flyttar till nya lokaler

KPMG har den 2 juni tecknat avtal med Vasakronan och Fabege om nya kontorslokaler. Avtalen gäller fastigheter på två adresser, Vasagatan 16 i Stockholms city och Evenemangsgatan 17/Dalvägen 20, Arenastaden i Solna. Inflyttningen kommer ske under sommaren 2016. Utifrån ett tillväxtperspektiv är Arenastaden av växande betydelse. Många av våra kunder finns där redan, både större och mindre företag flyttar dit. Det är en allt viktigare ”hub” i Stockholmsregionens näringsliv. Lika viktigt för många andra kunder är att vi har en stark närvaro centralt i Stockholm. Därför två adresser.    "Målet är att våra nya lokaler skapar samhörighet, är lätta att arbeta och trivas i samt gör oss stolta över att tillhöra KPMG” säger Annacari AstnerWimmerstedt, vice vd.     För mer information, vänligen kontakta: Annacari AstnerWimmerstedt, Vice vd, annacari.astnerwimmerstdt@kpmg.se 08-723 61 20 Petra Wennmalm, ansvarig för flytten, petra.wennmalm@kpmg.se 08-723 98 01