Kulturreklam breddar tjänsteutbudet och blir marknadsledande

Kulturreklam breddar verksamheten ytterligare. Genom att ensamrätt på kulturtavlor och evenemangsbanér adderats till den befintliga portföljen, erbjuds nu marknadens mest heltäckande tjänsteutbud inom segmentet marknadsföring för kultur, event och idrott i Stockholm.

Kulturreklam erbjuder nu som enda aktör evenemangsbanér i olika storlekar på lyktstolpar utmed vältrafikerade gatustråk och infartsleder i Stockholms innerstad, samt de klassiska dubbelsidiga kulturtavlorna i affischformat på lyktstolpar längs populära gång- och bilstråk i Stockholms inner- och ytterstad. Tillsammans med befintliga affischramar på elskåp, stortavlor på fasader, ljusvitriner, mobilannonser mm, skapas nu unika möjligheter för marknadsföring i det offentliga rummet för kultur- och idrottsaktörer och andra kreativa verksamheter.

Carl Jurell, VD:
– Breddningen av tjänsteportföljen ligger helt i linje med vår målsättning att bli den naturliga marknadsföringspartnern för alla aktörer inom vårt segment som önskar synlighet och närvaro i det offentliga rummet. Genom ensamrätt på de främsta utomhusytorna riktade mot vår målgrupp så kan vi skräddarsy kampanjer som passar alla evenemangsproducenter, stora som små. Vi välkomnar befintliga och nya kunder att ta del av hela vårt utbud anpassat efter målgruppens förutsättningar.

Kulturreklam kommer fortsätta presentera nyheter, erbjudanden och verksamhetsförändringar framöver.

Jonny Jergander
Marknadschef
jonny@kulturreklam.se

Kulturreklam erbjuder exponeringsmöjligheter öronmärkta för kultur, event, idrott, välgörenhet och aktiviteter riktade mot barn. Tjänsterna är möjliga genom ett samarbete med bland andra Ellevio, Stockholms stad, Trafikverket, Jernhusen och Stockholm Parkering.