Delårsrapport januari - september 2003

Delårsrapport januari - september 2003 Koncernens verksamhet i sammandrag För tredje kvartalet 2003: · Omsättning 3,7 MSEK (1,1 MSEK andra kvartalet i år) · Resultat exkl. "av- och nedskrivningar": - 0,5 MSEK (- 2,5 MSEK andra kvartalet i år) · Resultat efter skatt: - 1,4 MSEK (- 3,3 MSEK andra kvartalet i år) För perioden januari - september 2003: · Omsättning: 6,3 MSEK (förra året 12,9 MSEK, men i en helt annan och numera avvecklad verksamhet) · Resultat exkl. "av- och nedskrivningar" samt "kostnader för nyemission": - 3,8 MSEK (- 12,9 MSEK) · Resultat efter skatt: - 6,9 MSEK (- 21,1 MSEK) · Resultat per aktie: - 0,10 SEK (- 0,84 SEK) · Kassaflöde inkl. emissioner: + 6,4 MSEK (- 9,0 MSEK) Ytterligare information För ytterligare information kontakta: Jonas Birgersson, Verkställande direktör Daniel Krook, Finansdirektör Telefon: 0705-15 27 62 Telefon: 046-540 01 39 E-mail: jonas.birgersson@labs2.com E-mail: daniel.krook@labs2.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/10/20031110BIT00010/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/10/20031110BIT00010/wkr0002.pdf Hela rapporten