Lagercrantz Group AB Delårsrapport 1 april - 30 juni 2004 (3 mån)

Lagercrantz Group AB Delårsrapport 1 april - 30 juni 2004 (3 mån) · Nettoomsättningen ökade till 387 MSEK (374). · Resultat efter skatt uppgick till 0 MSEK (2). · Resultat per aktie blev 0,00 SEK (0,08). · Ny VD och koncernchef och samt ny divisionsledning i Electronics från och med maj 2004. · Åtgärder vidtas för att återställa lönsamhet i division Electronics. För ytterligare information, kontakta; Per Ikov, VD och koncernchef, telefon +46 (8) 700 66 70 Niklas Enmark, CFO, telefon +46 (8) 700 66 70 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/24/20040824BIT00190/wkr0001.pdf Hela rapporten