Länsförsäkringar sänker räntor för bolån

Länsförsäkringar sänker räntan för bolån för samtliga bindningstider. Ändringen gäller från och med 18 april 2012.

Här visas de aktuella utlåningsräntorna, efter ändring, för bostadslån till villor, fritidshus och bostadsrätter:

Bindningstid                                            Ny ränta                            Förändring

3 månader                                                  3,99 %                                - 0,07 %

1 år                                                            4,02 %                                - 0,13 %

2 år                                                            3,80 %                                - 0,05 %

3 år                                                            3,85 %                                - 0,10 %

4 år                                                            4,06 %                                - 0,04 %

5 år                                                            4,25 %                                - 0,05 %

7 år                                                            4,56 %                                - 0,04 %

10 år                                                          4,77 %                                - 0,05 %

Här visas de aktuella inlåningsräntorna för fasträntekonton:

Fasträntekonto                                       Ny ränta                            Förändring