Länsförsäkringars nya reklamfilm beskriver alternativet på bankmarknaden

Länsförsäkringar fortsätter arbetet med att profilera sin bank som alternativet på bankmarknaden genom en ny reklamfilm som börjar sändas den här veckan. Filmen som kommer att visas i både nationella och lokala tv-kanaler är den andra filmen som ger sitt uttryck för Länsförsäkringars varumärkeslöfte Kom närmare.

– Vi vill positionera Länsförsäkringars fullsortimentsbank som alternativet på den svenska bankmarknaden, med andra värderingar och det kundägdas principer. Vår bank är inte en nischbank och inte en storbank utan just alternativet på bankmarknaden, säger Fanny Wallér, Kommunikationsdirektör, Länsförsäkringar.

För att titta på filmen

Kampanjen omfattar även annonsering, utomhus och aktivering i digitala medier och är framtagen i samarbete med reklambyrån TBWA.

För ytterligare information, kontakta gärna:

Fanny Wallér, kommunikationsdirektör på Länsförsäkringar, tel. 070 – 692 77 79
Länsförsäkringars Pressjour, tel. 08 – 588 41850

Citat

– Vi vill positionera Länsförsäkringars fullsortimentsbank som alternativet på den svenska bankmarknaden, med andra värderingar och det kundägdas principer. Vår bank är inte en nischbank och inte en storbank utan just alternativet på bankmarknaden.
äger Fanny Wallér, Kommunikationsdirektör, Länsförsäkringar.