Påminnelse:Lantmännen presenterar sitt resultat för första kvartalet

Välkommen att träffa Lantmännens vd och koncernchef Per Strömberg, finans- och ekonomidirektör Per Olof Nyman samt Lantmännens ordförande Thomas Bodén.

TID: Tisdagen den 3 maj 9.00 – cirka 9.45 (med möjlighet till intervjuer efteråt).

PLATS: Lantmännens huvudkontor, S:t Göransgatan 160A, Stockholm (tunnelbanestation Stadshagen).

Vi bjuder på frukostmacka och kaffe från 8.45.

OSA senast fredagen den 29 april till: jenny.svederman@lantmannen.com

För mer information:

Jenny Svederman, presschef Lantmännen.

jenny.svederman@lantmannen.com, telefon: 0705 87 42 34

Välkommen!

Fakta/Lantmännen
Lantmännen är en av Nordens största koncerner inom lantbruk, maskin, energi och livsmedel. Exempel på Lantmännens varumärken är Axa, Kungsörnen, Kronfågel, GoGreen, Hatting och Gooh. Lantmännen ägs av drygt 36 000 svenska lantbrukare, har fler än 10 000 anställda, är verksamt i 18 länder och omsätter 36 miljarder kronor. Lantmännen har verksamhet i hela förädlingskedjan och vi tar ansvar från jord till bord. Läs gärna mer på: www.lantmannen.com och www.lantmannen.se