Framfab avyttrar Dimac AB - igen

Framfab avyttrar Dimac AB - igen Framfab tecknade den 4 juli avtal om att avyttra mjukvarubolaget Dimac AB till Dropside Technologies Limited. De har dock inte uppfyllt sina åtaganden i avtalet. Framfab har därför funnit en ny köpare till Dimac AB. Framfab har i dag slutit ett avtal om försäljning av aktierna i Dimac AB till Jonas Hedberg som har lång erfarenhet inom informationsteknikbranschen. - Vi är väldigt glada att vi snabbt har hittat en bra lösning för Dimac och vi är mycket nöjda med den nya köparen, Jonas Hedberg, säger Framfabs VD Johan Wall. För mer information, kontakta: Johan Wall, VD Framfab Tel: 08 -54 52 58 00 johan.wall@framfab.se Tobias Bülow, Framfabs pressjour Tel: 0709-73 75 16 Framfab är en ledande leverantör av konsulttjänster och affärslösningar baserade på Internetteknik. Till kundkretsen hör främst stora internationella företag, som t.ex 3M, AstraZeneca, AXA, Bosch, Danske Bank, Electrolux, Ericsson, Hydro Texaco, IKEA, Kellogg's, Maersk Sealand, McDonalds, NEC Packard-Bell, Nike Europe, Orange, Philips, Postbank, Postgirot, Quelle Versicherungen, SAAB, Shell, Volvo Car Corporation, Volvo Group och UBS. Framfab har verksamhet i Danmark, Frankrike, Nederländerna, Storbritannien, Sverige och Tyskland. Framfab är noterat på OM Stockholmsbörsens Attract 40-lista (ticker FTID). För mer information besök www.framfab.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/03/20011003BIT00830/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/03/20011003BIT00830/bit0001.pdf