Framfab avyttrar sitt delägande i Orange konsortiet

Framfab avyttrar sitt delägande i Orange konsortiet Bredbandsbolaget säljer genom sitt dotterbolag B2 Bredband Mobil AB sin andel på 34% i 3G konsortiet Orange Sverige AB. I samband med detta säljer Framfab hela sin andel på 15% i B2 Bredband Mobil AB till Bredbandsbolaget. - Nu när B2 Bredband Mobil AB avslutat sitt delägande i Orange konsortiet känns det naturligt för Framfab att sälja sin andel i B2 Bredband Mobil AB till Bredbandsbolaget, säger Framfabs VD Johan Wall. För mer information, kontakta: Johan Haeggman; CFO Framfab Tel: 08 -54 52 58 00 johan.haeggman@framfab.se Johan Wall, CEO Framfab Tel: 08 -54 52 58 00 johan.wall@framfab.se Framfabs pressjour: 0709-73 75 16 Framfab är en ledande leverantör av konsulttjänster och affärslösningar baserade på Internetteknik. Till kundkretsen hör främst stora internationella företag, som t.ex 3M, AstraZeneca, AXA, Bosch, Danske Bank, Electrolux, Ericsson, Hydro Texaco, IKEA, Kellogg's, Maersk Sealand, McDonalds, NEC Packard-Bell, Nike Europe, Orange, Philips, Postbank, Postgirot, Quelle Versicherungen, SAAB, Shell, Volvo Car Corporation, Volvo Group och UBS. Framfab har verksamhet i Danmark, Frankrike, Nederländerna, Storbritannien, Sverige och Tyskland. Framfab är noterat på OM Stockholmsbörsens Attract 40-lista (ticker FTID). För mer information besök www.framfab.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/02/20011002BIT00340/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/02/20011002BIT00340/bit0001.pdf