Framfab stödjer Vattenfall

Framfab stödjer Vattenfall Framfab Tyskland har skrivit kontrakt med Vattenfall Europe AG, Tysklands tredje största enegibolag. Versioner av hemsidorna www.hew.de och www.vattenfall.de kommer att lanseras i ny tappning. Vattenfall Europe AG och Framfab Tyskland har signerat ett samarbetsavtal. Inledningsvis skall två projekt genomföras där Vattenfall Europe AG's hemsida (www.vattenfall.de) och Vattenfalls dotterbolag HEW's hemsida (www.hew.de) skall lanseras i ny tappning. Vattenfall Europe AG är en viktig del av den svenska Vattenfallkoncernen, europas femte största energibolag. Vattenfall Europe är idag det tredje största energibolaget i Tyskland, med 3 miljoner kunder i huvudsakligen Hamburg och Berlin. Bolaget är baserat i Berlin med dotterbolagen HEW, Bewag, LAUBAG och VEAG. För ytterligare information kontakta: Hergen Meyer-Stevens, Communications Manager, Framfab Germany AG +49 40 68874 812, hergen.meyer@framfab.de Anders Ekman, CEO, Framfab AB +46 8 41 00 10 00, anders.ekman@framfab.se Tobias Bülow, Group Communications Manager, Framfab AB +46 709 41 22 58, tobias.bulow@framfab.se Framfab är en ledande leverantör av konsulttjänster och affärslösningar baserade på Internetteknik. Till kundkretsen hör främst stora internationella företag, som t.ex. 3M, AXA, Coca-Cola, Danske Bank, Electrolux, Ericsson, Hydro Texaco, IKEA, Kellogg's, Maersk Sealand, NEC Packard-Bell, Nike, Observer, Postbank, SAAB, Volvo Car Corporation, och UBS. Framfab har verksamhet i Danmark, Holland, Sverige och Tyskland. Framfab är noterat på Stockholmsbörsens O-lista (ticker FRAM). För mer information besök www.framfab.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/24/20030724BIT00020/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/24/20030724BIT00020/wkr0002.pdf