Framfab Sverige AB:Skandia och Framfab i nytt samarbete

Framfab Sverige AB: Skandia och Framfab i nytt samarbete Skandia har valt Framfab som samarbetspartner och leverantör av internettjänster. Som första projekt ska Framfab ansvara för vidareutvecklingen av Skandias Kompetenstorg, som ingår i Skandias koncept kring kompetensutveckling och kompetensförsäkring. - Vi sökte en partner som har stor förståelse för slutanvändarna - deras situation, behov och beteende. Utöver den kunskapen har också Framfab både en kreativ förmåga och känsla för vår affär, vilket ger oss mycket goda förutsättningar för vårt samarbete, säger Kari Rahkonen, Business Area Manager på SkandiaNetline, ett affärsområde inom Skandia. Samarbetet inleds nu i oktober och involverar Framfabs Stockholmskontor. -Vi är mycket stolta över det förtroende Skandia givit oss och ser fram emot ett inspirerande samarbete, säger Monica Skagne, VD Framfab Sverige. För mer information kontakta: Monica Skagne - VD Framfab Sverige monica.skagne@framfab.se +46 709 411601 Per Hansson - Key Account Manager Framfab per.hansson@framfab.se +46 8 410 002 21 Tobias Bülow - Pressansvarig Framfab tobias.bulow@framfab.se +46 709 73 75 16 Framfab Sverige AB är ett dotterbolag till Framtidsfabriken AB (publ). Framfab Sverige har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Framfab är en ledande leverantör av konsulttjänster och affärslösningar baserade på Internetteknik. Till kundkretsen hör främst stora internationella företag, som t.ex 3M, AstraZeneca, AXA, Bosch, Danske Bank, Electrolux, Ericsson, Hydro Texaco, IKEA, Kellogg's, Maersk Sealand, McDonalds, NEC Packard-Bell, Nike Europe, Orange, Philips, Postbank, Postgirot, Quelle Versicherungen, SAAB, Shell, Volvo Car Corporation, Volvo Group och UBS. Framfab har verksamhet i Danmark, Frankrike, Nederländerna, Storbritannien, Sverige och Tyskland. Framfab är noterat på OM Stockholmsbörsens Attract 40-lista (ticker FTID). För mer information besök www.framfab.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/16/20011016BIT00580/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/16/20011016BIT00580/bit0002.pdf