Lendify Sweden 1 AB (publ) issues a prospectus

Lendify Sweden 1 AB (publ) has issued bonds in an initial amount of SEK 200 million.

Lendify Sweden 1 AB (publ) has applied for the listing of the bonds on the Nordic Derivatives Exchange operated by Nordic Growth Market NGM. The bonds will be admitted to trading as soon as possible.

In connection with the listing Lendify Sweden 1 AB (publ) has prepared a prospectus. The prospectus has been approved by, and registered with, the Swedish Financial Supervisory Authority in accordance with the Financial Instruments Trading Act (1991:980). The prospectus will be available on the Financial Supervisory Authority’s website ( www.fi.se ) and on Lendify's website ( https://lendify.se/InvestmentFunds/LendifySweden1 ).

Further information:

Erika Eliasson
Chief Investor Relations Officer
ee@lendify.se
+46(0)709991070

The information was submitted for publication, through the agency of the contact person set out above, at 3 :08 PM  CET on 17/07/ 2017.

Lendify är en digital marknadsplats för lån som kopplar samman investerare med låntagare. Den vänder sig till låntagare med hög kreditvärdighet, vilket sänker risken för att investerare ska drabbas av kreditförluster. Lendifys mål är att ge låntagare lägre ränta, och investerare god riskjusterad avkastning. För mer information, se Lendify.se Lendify har tillstånd som betalningsinstitut från Finansinspektionen, 3 300 aktiva investerare som har investerat i lån via plattformen per den sista juli 2017, några av landets främsta entreprenörer som ägare och 30 anställda.