Ett helt nytt sätt att övertyga och påverka

Vad skiljer effektiva kommunikatörer från riktigt framgångsrika talare? Hemligheten ligger i ögonblicket innan du levererar ditt budskap, det som vi i dagligt tal kallar tajming.

Efter världssuccén med boken Påverkan (Influence) är Robert Cialdini äntligen tillbaka med en ny bok. Den här gången fokuserar han på hur du förbereder dina åhörare på att ta emot ditt budskap precis innan du levererar det. Det kallar Cialdini för "det priviligierade ögonblicket för förändring" och det gäller att ta tillvara på det.

”Cialdini lär dig hur du kan påverka andra genom smart förberedelse, för att på så sätt nå precis dit du vill nå!”, säger Helga Laurin, förläggare på Liber.

Om författaren:
Robert Cialdini är äntligen tillbaka med en ny bok efter världssuccén med boken Påverkan (Influence). Han är Regents' Professor of Psychology and Marketing vid Arizona State University och en av världens främsta experter inom konsten att påverka.

Fakta:
Titel: För-påverkan
Författare: Robert Cialdini
Förlag: Liber
Format: Mjukband, trådbunden
ISBN: 978-91-47-12203-5

Jonna Cornell
Marknadsansvarig, Högskola och professionella
jonna.cornell@liber.se
Liber AB etablerades 1973 och är ett av Nordens största läromedelsförlag. Vi vill inspirera till ett gränslöst lärande med en bred utgivning av såväl tryckta som digitala läromedel och utbildningsmaterial för utbildningsmarknaden och professionella yrkesutövare. Besök www.liber.se.