Life Event fortsätter att stärka sin position inom affärsområdet Content & Communication

Report this content

Life Event har de senaste åren breddat sitt erbjudande och gör allt fler event med fokus på det konceptuella och innehållsrika värdet. För att möta den ökade efterfrågan så anställer Life Event nu en senior projektledare med kompetens och erfarenhet från kommunikationsstarka event.

”Allt fler företag använder Life Event när de vill ha ett innehållsrikt arrangemang på sitt event. Vi har märkt att digital strategi, marknadsföring och strategisk kommunikation väger lika tungt som logistik, lokal och logi och satsar därför på att erbjuda våra kunder ett helhetskoncept.” säger Shervin Razani, VD och en av grundarna till Life Event

Staffan Bohman kommer in på Life Event med erfarenhet från flera olika byråer där han senast arbetade på Passion Lab. Han har framförallt värdefull kunskap från kommunikationskrävande event där genomarbetade koncept och den röda tråden varit viktiga ingredienser för att nå ut till målgruppen på bästa sätt.

”Staffan har arbetat med B2C och har en bred förståelse för vad våra kunder behöver för att nå ut på sina respektive marknader. Han kommer arbeta som senior projektledare med inriktning på just innehåll och är ett starkt tillskott till vårt team.” säger Jeanette Hamner, Byråchef Life Event

”Life Event befinner sig i ett spännande skede och växer inom just de bitar där jag kan bidra med min kompetens. Jag ser fram emot att vara med på den resa som Life Event har påbörjat” säger Staffan Bohman, senior projektledare Life Event

För mer information, vänligen kontakta:
Jeanette Hamner, Byråchef
Life Event  , 0733590872, jeanette@lifeevent.se

Om Life Event
Life Event  är en kreativ Eventbyrå som brinner för att överträffa förväntningar, stärka varumärkens stolthet internt och externt samt bidra till lojala kunder och medarbetare. Med passion, lyhördhet och resultat skapar våra engagerade medarbetare event i alla dess former i Sverige och övriga världen.

Taggar:

Citat