• LifeAssays/

Ny Partner i Storbritannien. Första ordern lagd på instrument och reagens till ett värde av 2 855 Euro

Kattec och LifeAssays® har skrivit ett s.k. Letter of Intent där Kattec skall marknadsföra och sälja LifeAssays® produkter i Storbritannien.

”I samband med den nyligen avslutade MEDICA utställningen i Düsseldorf, besökte Kattec LifeAssays® monter. Kattec är ett relativt nybildat företag med fokus på att bringa kvalitetsprodukter inom veterinärmedicin till den brittiska marknaden. Att vi så snabbt efter Medica kommit överens om ett Letter of Intent (LOI), schemalagt utbildning med deras säljteam, lagt fast de första aktiviteterna på marknaden och fått en första order, är otroligt glädjande” säger Anders Ingvarsson, VD i LifeAssays® AB (publ.)

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som LifeAssays® AB skall offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument.

För ytterligare information kontakta VD för LifeAssays AB, Anders Ingvarsson +46 46 286 54 00 eller email: info@lifeassays.com