Medarbetare är modeller i revolution på Lindex

Under våren sökte Lindex bland sina egna medarbetare modeller till vårens unika underklädeskampanj, Bra–volution.
Intresset var stort och 45 personer tog sig vidare till casting i Stockholm där fem modeller valdes
ut för unik fotografering i Spring Studios, London.

”Först var tjejerna ganska nervös, men så fort de stod framför kameran, blommade de ut och lyste. De ser alla fantastiska, bilderna talar för sig själva! Alla tjejerna ser bättre ut än vad vi kunde drömma om!” säger Mooks Hanifiah, Creative Director på Wednesday.

Bilderna från London kommer att synas i en omfattande kampanj under vecka 19-20 i olika kanaler som print, utomhus, butiker och online på alla Lindex marknader.

”Många upplever att det är svårt att hitta en BH som passar perfekt. Med vårt nya revolutionerande sätt att presentera underkläder blir det enklare, snabbare och bekvämare för kunden att i framtiden köpa sin BH, både i butik och lindex.com,”säger Inger Lundqvist, Underklädeschef på Lindex.

Det nya underklädessortimentet kommer finnas tillgänglig i Lindex butiker och på lindex.com från
5 maj.

Lindex models

Petra, Sales Assistant Bratislava, Slovakia