E-handelsbyrån Star Republic ny partner till Litium

Star Republic, en av Sveriges ledande e-handelsbyråer, har tecknat partneravtal med Litium. Star Republic omsatte förra året mer än 70 miljoner kronor och ägs av en av de största byråerna i Europa, franska SQLI.

Star Republic jobbar med strategi, teknik och design mot medelstora och större kunder vilket matchar Litiums erbjudande och målmarknad.

Offentliggörandet görs utifrån värdet på partnerreferensen och representerar inget omedelbart ordervärde för bolaget.

Om Star Republic
Över 70 utvecklare, innovatörer och kreatörer med en gemensam passion att förändra och utmana den digitala handeln. Vi låter kompetenser komplettera varandra och söker ständigt efter nya perspektiv. Vårt heltäckande erbjudande kombinerat med vår djupa och breda erfarenhet och expertis gör oss till en av Sveriges starkaste och kunnigaste aktörer inom digital handel. www.starrepublic.com

Litium AB (publ) är en molnbaserad e-handelsplattform som hjälper till att accelerera försäljningen för stora och medelstora företag inom både B2B och B2C. Lindex, NordicFeel och Jollyroom är några av Litiums kunder, vilka totalt omsätter över 5 miljarder kronor årligen online. Litium agerar genom sitt partnernätverk på den nordiska marknaden och är noterat på AktieTorget i Stockholm.