LjungbergGruppen hyr ut

LjungbergGruppen hyr ut LjungbergGruppen har tecknat hyresavtal med Centrala Studiestödsnämnden, CSN om förhyrning av 3.000 m2 i bolagets fastighet på Lidingövägen, Stockholm. In- flyttning sker 1 april år 2000. Försvaret lämnar fastigheten vid årsskiftet. Genom uthyrningen till CSN och tidigare Statens Bostadsfinansieringsaktiebo- lag, SBAB och TietoEnator är fastigheten nu uthyrd. I Järfälla Skrivarfabrik har LjungbergGruppen tecknat avtal om uthyrning av 2.500 m2 till ELT, Elanslutningsteknik AB. Inflyttning sker första kvartalet år 2000. Uthyrningsgraden i fastigheten ökar från 60 till 70 procent. LJUNGBERGGRUPPEN AB (publ) Ulf Holmlund Ytterligare upplysningar lämnas av Ulf Holmlund, tel: 08/610 19 00 (arbete) eller 08/768 89 74 (bostad) Uthyrn CSN ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/11/22/19991122BIT00080/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/11/22/19991122BIT00080/bit0002.pdf