LjungbergGruppen hyr ut i Sickla

LjungbergGruppen hyr ut i Sickla LjungbergGruppen har tecknat hyreskontrakt i Sickla innebärande en ökad årshyra på totalt 12 Mkr. Inflyttningar sker under andra och tredje kvar- talet 2000. Nya hyresgäster i den om- och tillbyggda Luftverkstaden är bl a Netgiro International, som levererar betalningslösningar för onlinetransaktioner på Internet, och grammofonbolaget edel records. Tidigare hyresgäster är bl.a. Intrum Justitia och Atlas Copco Compressor. I Sickla Stormarknad byggs OnOffs lokaler om och Systembolaget öppnar i höst en ny självbetjäningsbutik. SL Infrateknik har hyrt 4.500 m2 i tidigare tomställd fastighet gränsande mot Hammarby Sjöstad. LjungbergGruppen AB (publ) Ytterligare information lämnas av Ulf Holmlund, VD eller Anders Nylander, VVD tel: 08/610 19 00 Nyuthyrn Sickla ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/27/20000327BIT00360/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/27/20000327BIT00360/bit0002.pdf