LjungbergGruppen hyr ut till Intrum Justitia i Centrala Sickla

LjungbergGruppen hyr ut till Intrum Justitia i Centrala Sickla LjungbergGruppen har tecknat ett hyresavtal med Intrum Justitia på 3.000 m2 i pågående om- och påbyggnad av Luftverkstaden i Centrala Sickla, Nacka. In- flyttning sker i december 1999. Hyresavtalet med Intrum Justitia är ett bevis på att Centrala Sickla är ett intressant lokaliseringsalternativ med goda kommunikationer och moderna loka- ler i förädlad industrimiljö säger Ulf Holmlund, VD LjungbergGruppen. Våra lokaler i Luftverkstaden ger Intrum Justitia attraktiva och flexibla lo- kaler med ökad möjlighet till profilering och utveckling av vår verksamhet, säger Peter Sjunnesson koncernchef Intrum Justitia Sverige. Intrum Justitia har 250 anställda i Sverige och koncernen har totalt 1.550 an- ställda i Europa. LJUNGBERGGRUPPEN AB (publ) Ytterligare upplysningar lämnas av Ulf Holmlund, VD LjungbergGruppen, tel: 08/610 19 00 9905 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/05/19/19990519BIT00310/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/05/19/19990519BIT00310/bit0002.pdf