Pressinbjudan: Samtal om socialdemokrati

Under våren anordnar LO en serie samtal om socialdemokratins idéer. Samtalen kretsar kring frågor som; vilka är dagens samhällsproblem? Vilka är framtidsvisionerna? Och vilka reformer tar oss dit?

Serien inleds den 3 februari och kommer att äga rum i LO-huset varannan torsdag mellan klockan 14.45 och 16.00 fram till och med den 12 maj.

Vid det första tillfället samtalar Anna Johansson, ordförande för S i Göteborg och socialdemokraternas kriskommission, Stefan Löfvén, ordförande IF Metall samt Eric Sundström Chefredaktör Dagens Arena.

Välkomna!

För mer information om kommande samtal, besök LOs hemsida: http://www.lo.se/home/lo/home.nsf/unidview/DDE8AED588A1D219C125782900281E6C