Hederskristall till Lundbergs

Torsdagen den 11 februari delades fastighetsbranschens prestigefyllda pris "Kundkristallen" ut på Berns salonger i Stockholm. Lundbergs fick ta emot hederskristallen.

Kundkristallen är ett unikt pris där privata och kommunala fastighetsbolag tävlar i service och kvalitet. Lundbergs tilldelades hederskristallen med motiveringen:
"Att behandla sina hyresgäster som viktiga prioriterade kunder är en självklarhet för Fastighets AB L E Lundberg. Man genomför kontinuerligt undersökningar och använder kundernas synpunkter på ett föredömligt sätt i verksamhetsstyrningen. Tack vare en extremt hög och jämn kvalitet i hela beståndet, utmärker man sig årligen som ett av Sveriges bästa bostadsföretag."

- Vi stolta och glada över att åter igen ha varit nominerade i kategorin Högsta Serviceindex och därmed bland fastighetsbolagen med högst resultat. Det visar att hela organisationen arbetar målmedvetet för nöjda kunder. Vi känner en stor ödmjukhet inför att ha blivit belönade med hederskristallen och en fin motivering som vi skriver under på, säger Roger Ekström, vVD, Fastighets AB L E Lundberg.

Årets Benchmark Event gästades av över 250 deltagare och förutom prisutdelningen innehöll dagen seminarier där Lundbergs vice vd Roger Ekström var en av talarna. Roger Ekström berättade om nyproduktionen av Spinnrocken i Norrköping och vilka erfarenheter vi gjort.

Roger Ekström
vVD Fastighets AB L E Lundberg

Fastighets AB L E Lundberg är en av de stora privata fastighetsägarna i Sverige. Fastighetsbeståndet består till största delen av centralt belägna bostäder, kontors- och butikslokaler. Med strategiska positioner i flera av Sveriges expansiva kommuner står bolaget väl rustat för en fortsatt god utveckling. Totalt förvaltar Fastighets AB L E Lundberg cirka 1,2 miljon kvadratmeter.

Citat

Roger Ekström