Novastorm byter namn till Massive Entertainment

NOVASTORM BYTER NAMN TILL MASSIVE ENTERTAINMENT Spelutvecklingsbolaget Novastorm AB meddelade idag att man byter namn till Massive Entertainment AB. Massive Entertainment har nyligen fått en order avseende utveckling av två spel från världens största spelförläggare, Electronic Arts Inc. Bolaget, som har ett tjugotal anställda och kontor i Ronneby, Lund och Stockholm, expanderar nu kraftigt och planerar en börsintroduktion under senhösten. "Vi går nu in i företagets nästa fas; från uppstartsbolag till ett noterat, internationellt erkänt spelutvecklingsbolag. Därför känns det väsentligt att också ändra namnet så att det bättre avspeglar bolagets verksamhet" säger bolagets VD, Martin Walfisz. Bolaget har en ny web-adress, www.massive.se, men under en övergånsperiod kommer bolagets tidigare web-adress, www.novastorm.com, fortfarande att fungera. För ytterligare information kontakta: Martin Walfisz, VD Massive Entertainment AB Telefon: 0457-71910 Fax: 0457-19193 Email: martinw@massive.se