MediaAnalys talar på Webbdagarna i Göteborg och Malmö

Välkommen till Internetworlds webbdagar, årets kanske viktigaste investering för dig som jobbar med digitala kanaler.

Den 16 september besöker arrangemanget Göteborg och veckan därpå, den 22 september är det dags för Malmö. Webbdagarna presenterar de absolut senaste trenderna inom digital marknadsföring och affärsutveckling på nätet så ta chansen till en kompetensutveckling utöver det vanliga.

Som en av Sveriges ledande konsulter inom Internetmarknadsföring och sökmotoroptimering deltar MediaAnalys med föreläsningen:

Skippa felen och gör rätt SEO från början, vår erfarenhet från 3124 kunduppdrag.

"Vi har sedan starten 2006 fått förtroendet att genomföra över 3000 kunduppdrag, så vår kunskapsbank är bland den största i branschen" säger Kalle Blohm, marknadschef på MediaAnalys.

Läs mer och anmäl dig på http://www.webbdagarna.se

Taggar:

Om oss

Vi skapar relevant trafik som leder till affärer! Traditionell marknadsföring handlar om att du ska hitta kunden. På Internet är det tvärtom. MediaAnalys arbetar med att få dina kunder att hitta dig. Vårt erbjudande är ett helhetskoncept inom internetstrategi, så oavsett vilken hjälp du behöver är vi en kompetent partner som möter dig med ett högt engagemang och med en förmåga att nå resultat. Välkommen att kontakta oss på 0480-780800 eller info[at]mediaanalys.se