MELICON utökar och anställer

MELICON har mött en större efterfrågan av företagets tjänster och därmed anställer förtaget ett antal personer med international erfarenhet runt ledarskap och organisationsutveckling.

MELICON är ett bolag verksamt inom säkerhet, effektivisering och organisationsutveckling primärt inom transport och logistik. Bakom företaget finns personer med mångårig erfarenhet av att säkerställa att miljön som företag och dess medarbetare opererar i är så säker och effektiv som möjligt.

Nyanställda går efter introduktion och säkerhetsutbildning rakt ut i uppdrag.

Efter en ordentlig genomgång runt företagets värderingar och rutiner går personerna rakt ut i uppdrag som interimschefer hos kund.

-Vi ser det som mycket positivt att vi på så kort tid efter förtagets start uppnår en sådan volym att vi kan anställa nya medarbetare med spetskompetens inom logistik och organisationsutveckling. Vi är fast övertygade om att vi är på rätt väg samt glada att vår syn på hur företag kan bli vassare och bättre rustade också får erkännande i marknaden säger Kristian Karlsson, Marknadsansvarig hos Melicon AB.

För mer information, vänligen kontakta:

Kristian Karlsson, Marknadsansvarig

Tel: +46 709 26 15 26

kristian.karlsson@melicon.se

MELICON arbetar inom Dynamisk Riskreducering. Bakom företaget finns personer med mångårig erfarenhet av att säkerställa att miljön som företag och dess medarbetare opererar i är så säker och effektiv som möjligt. Processäkerhet, effektivisering, arbetsmiljö och krishantering är några av de områden som hanteras. MELICON levererar även lösningar inom projekt såsom Logistic Safety Design, designlösningar där effektivitet och säkerhet optimeras.

Taggar:

Om oss

MELICON erbjuder företag och organisationer helhetslösningar runt säkerhet och effektivitet helt efter kundens behov och förutsättningar. Melicon arbetar med ett antal centrala begrepp såsom Individen, Processen, Tekniken och Miljön. En avancerad enkelhet där effektiviteten ökar med säkra processer och motiverade människor. Vårt erbjudande sträcker sig från att bidra med kompetens till att utveckla verksamheter, identifiera förbättringspotential och designa fysiska lösningar.

MELICON utökar och anställer ​