23 april första dagen för handel i Mertiva-aktien (f.d. Diamyd Medical) utan inlösenrätt och rätt till sakutdelning (aktier i Diamyd Therapeutics)

Detta har kommunicerats i tidigare pressmeddelande, men bolaget vill återigen uppmärksamma detta för att undvika eventuella missförstånd.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
info@mertiva.se

Om Mertiva
Mertiva AB (tidigare Diamyd Medical) består i huvudsak av en kassa samt innehav i Protein Sciences Corporation och Mercodia AB.

Mertiva-aktien (tidigare Diamyd Medical) är noterad på Nasdaq OMX Small Cap-lista i Stockholm (ticker: DIAM B) samt på OTCQX-listan i USA (ticker: DMYDY) som administreras av Pink OTC Markets och Bank of New York Mellon (PAL).

Mer information finns på www.mertiva.se

Denna information offentliggörs enligt lagen om värdepappersmarknaden, lagen om handel med finansiella instrument eller krav ställda i noteringsavtal.

Mertiva AB (publ)
Karlavägen 108, SE-115 26 Stockholm, Sverige.
E-post: info@mertiva.se. Org. nr: 556530-1420.