Diamyd Medicals årsredovisning 2004

Diamyd Medicals årsredovisning för det brutna räkenskapsåret 2004 finns nu tillgänglig på www.diamyd.com för nedladdning som pdf-fil.

I årsredovisningen beskrivs bland annat de framgångsrika resultaten från bolagets fas II-studie på diabetespatienter. Ordinarie bolagsstämma hålls fredagen den 10 december, kl. 15.00 på Salénhuset, Lokal: Olympia, Norrlandsgatan 15, Stockholm, Sverige. Rätt att deltaga i bolagsstämman har den aktieägare som dels är införd i den av VPC förda aktieboken, i den utskrift av aktieboken som görs per den 30 november 2004 och dels anmäler sin avsikt att delta i bolagsstämman till Diamyd Medical senast klockan 16.00, onsdagen den 8 december.