Wilh. Sonesson Delårsrapport 1 jan - 30 sept 2003

Delårsrapport 1 januari - 30 september 2003 *Fortsatt mycket god utveckling för Manufacturing & International *Förbättrad utveckling för Nordic Market & Distribution *Förvärvet av egenvårdsföretaget Vitamex förväntas fördubbla både omsättning och resultat För ytterligare information kontakta: Bo Håkansson, VD, 0705-98 57 22, bo.hakansson@wilhsonesson.com, eller Fredrik Lindgren, vVD/Ekonomichef, 0705-61 61 77, fredrik.lindgren@wilhsonesson.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/11/20031111BIT00240/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/11/20031111BIT00240/wkr0002.pdf Hela rapporten

Midsona har en stark position på den nordiska marknaden med flera egna välkända varumärken hälsolivsmedel, egenvård och hygien. Koncernen representerar även ett antal internationellt etablerade varumärken. Produkterna säljs via dagligvaruhandeln, apoteken, hälsofackhandeln samt via postorder och internet. Våra största egna varumärken är Urtekram, Kung Markatta, Friggs, Dalblads och Naturdiet. Midsona omsatte 1 174 Mkr år 2015. Midsonaaktien (MSON) är noterad på Stockholmsbörsen, Nordiska listan, Mindre bolag. Läs mer om Midsona på www.midsona.com.