Wilh. Sonesson inbjuder till presskonferens imorgon onsdag

P R E S S K O N F E R E N S WILH. SONESSON INBJUDER TILL PRESSKONFERENS IMORGON ONSDAG Presskonferens i Stockholm onsdagen den 22 mars klockan 10.00. Plats: Operakällaren, Entresolvåningen Välkommen Fredrik Herslow VD Wilh. Sonesson AB (publ) Ytterligare en presskonferens kommer att hållas i södra Sverige. Plats och tid kommer att meddelas senare. För Malmömedier erbjuds ett mindre antal platser och möjligheten att medfölja HelikopterService till denna presskonferens. Avfärd sker klockan 13.15 från helikopterplattan i Malmö. Hemkomst beräknas till ca klockan 17.00. OBS! Antalet platser i helikoptern är begränsat. Anmälan senast tisdagen klockan 18.00 per telefon 040-35 07 00. För praktisk information kontakta Linda Reineholm, tel 040-35 07 00. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/21/20000321BIT00800/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/21/20000321BIT00800/bit0002.pdf

Midsona har en stark position på den nordiska marknaden med flera egna välkända varumärken inom ekologiska livsmedel, hälsolivsmedel och egenvård. Koncernen representerar även ett antal internationellt etablerade varumärken. Produkterna säljs via dagligvaruhandeln, apoteken, hälsofackhandeln samt via postorder och internet. Våra största egna varumärken är Urtekram, Kung Markatta, Friggs, Dalblads och Naturdiet. Midsona omsatte 2 173 Mkr år 2017. Midsonaaktien (MSON) är noterad på Stockholmsbörsen, Nordiska listan, Mid Cap. Läs mer om Midsona på www.midsona.com.