Migaloo knyter till sig Adnavem som kund och ingår partnerskap med HubSpot

Report this content

Den nystartade Contentbyrån Migaloo knyter till sig logistik-startupen Adnavem som ny kund. Adnavem arbetar med moderna lösningar för transportbehov och är en marknadsplats med unika algoritmer som effektiviserar hur företag planerar och köper sjötransporter från Asien.

– Precis som Migaloo är vi en uppstickare i en väldigt traditionell bransch och kan se likheter i vårt arbetssätt och filosofi, säger Linda Gårdlöv, CCO på Adnavem.

Migaloo breddar även sitt content-erbjudande genom partnerskap med HubSpot som är världsledande med sitt flexibla och smarta helhetssystem för inbound marketing. Tillsammans kommer de kunna erbjuda fler möjligheter för kunders olika behov av content.

– Vi är så klart superglada att få möjligheten att arbeta med Adnavem och extra kul är att de är, precis vi, en utmanare som vill röra om i sin bransch. Eftersom Adnavem använder HubSpot som plattform för sälj- och marknadsföring kommer vårt nya partnerskap med HubSpot till sin rätta då vi verkligen kommer kunna optimera och mäta effekten av riktigt bra content, säger Stefan Jakobsson, VD på Migaloo.

För ytterligare information kontakta:

Stefan Jakobsson, vd och strateg på Migaloo och BRV Agency, tlf: +46 (0)707 550 496,
e-post: stefan.jakobsson@migaloo.se
Linda Gårdlöv, CCO på Adnavem, tlf: +46 (0)709 373 599, e-post: linda@adnavem.com
Bilder för fri pubicering kontakta Oscar Wiktorsson, tfn: +46 (0)702 509 729, e-post: oscar.wiktorsson@perspective.se

Migaloo är en contentbyrå och en del av BRV Agency. Migaloo erbjuder alla kompetenser som krävs för att producera, publicera och marknadsföra ett kreativt innehåll i de digitala kanalerna såsom sociala media, bloggar, kampanjer och hemsidor. I teamen ingår strateger, kreatörer och producenter och affärsmodellen fungerar lika bra för små upstarts som för större företag och är helt utan inlåsningar i abonnemangen.

Taggar:

Citat

Vi är så klart superglada att få möjligheten att arbeta med Adnavem och extra kul är att de är, precis vi, en utmanare som vill röra om i sin bransch. Eftersom Adnavem använder HubSpot som plattform för sälj- och marknadsföring kommer vårt nya partnerskap med HubSpot till sin rätta då vi verkligen kommer kunna optimera och mäta effekten av riktigt bra content.
Stefan Jakobsson, vd och strateg på Migaloo