Inbjudan till presentation av Minds bokslutskommuniké

Inbjudan till presentation av Minds bokslutskommuniké Onsdagen den 21 februari lämnar Mind bokslutskommuniké för perioden 1 januari-31 december 2000. Minds VD Hans Hasselgren berättar om bolaget och kommenterar kommunikén onsdagen den 21 februari kl 9.15 i Minds lokaler på Karlbergsvägen 77-81 i Stockholm. Moderator är Jacob Wall, Alfred Berg FK. Mind bjuder på en enkel frukost. Anmäl din medverkan med namn, företag och antal personer, tel 08-410 210 00, eller e-post: traff@mind.com För ytterligare information, vänligen kontakta: Maria Andark, Investor Relations, Mind, tel. 0733-61 10 19 Mind är en konsult inom IT- och affärsutveckling som fokuserar på områdena Finance, TIME (telekom, information, media och underhållning) och Insight, Minds växthus inriktat på företag i nya tillväxtområden. Bland Minds kunder finns Astra, Birka, Ericsson, FöreningsSparbanken, Nordea, OM, Scandinavian Leisure Group och Telia. Bolaget finns representerat i Sverige, Norge och Frankrike och är noterat på OM Stockholmsbörsens O- lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/15/20010215BIT00580/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/15/20010215BIT00580/bit0001.pdf