SISAB förlänger ramavtal med Mindmancer

Report this content

Skolfastigheter i Stockholm AB (SISAB) är Sveriges största kommunala förvaltare av skolor och förskolor. Intelligent kamerabevakning har varit en viktig del i den drastiska minskning av skadegörelse som skett på SISAB. Nu har SISAB valt att förlänga ramavtalet med Mindmancer för fortsatt leverans av den effektiva, unika och integritetsskyddande bevakningen.

– SISAB har inte bara Sveriges största intelligenta kamerabevakningssystem, de är även vår största kund. Att de förlänger ramavtalet med oss är självklart viktigt men framförallt så är vi glada att vi har en nöjd kund där vi gör så stor nytta och därför får förnyat förtroende.

Trots allt, vi finns till för att göra nytta och då får vi nöjda kunder, säger Johnny Berlic, VD på Mindmancer AB.

För ytterligare information kontakta:
Johnny Berlic, VD, johnny.berlic@mindmancer.se 031-789 40 01

Mindmancer har ett aktivt förhållningssätt till säkerhet. Genom användning av kameror kan vi förebygga skadegörelse, intrång, stöld och brand. Mindmancer är marknadsledande på bygg- och skolbevakning i Sverige och stor leverantör av intelligent kamerabevakning till industriföretag. Bolaget har verksamhet i Sverige, Finland, Norge, Danmark och Polen samt levererar till övriga Europa och USA.

Taggar:

Snabbfakta

Vi skyddar skolfastigheten, vi övervakar inte skolbarnen. Vår mjuka bevakning är integritetsskyddande och kopplad till certifierade larmcentraler.